Η σημασία του σχεδιασμού ενός ιστότοπου είναι αναμφισβήτητη — το 75% των χρηστών σχηματίζουν την άποψη τους από τα πρώτα 3 δευτερόλεπτα επαφής που έχει με έναν ιστότοπο , επομένως η επιχειρηματική αξιοπιστία βασίζεται ακριβώς στον σχεδιασμό του ιστότοπου. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να δίνετε προσοχή στον σχεδιασμό του ιστότοπου — εάν δεν εντυπωσιάζει τους χρήστες σας, εκ πρώτης όψεως, η επιχείρησή σας μπορεί απλώς να αποτύχει.
Σε αυτό το άρθρο, θα σας εντυπωσιάσουμε με μερικές μοντέρνες τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων, θα παρουσιάσουμε τα καλύτερα μοντέρνα παραδείγματα σχεδίασης ιστοτόπων και θα μοιραστούμε χρήσιμες συμβουλές σχεδίασης ιστοσελίδων που θα βοηθήσουν την επωνυμία σας να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.
1. White Space
Η τάση του λευκού χώρου προωθεί τη φιλοσοφία της απλότητας που βάζει το κενό σε πρώτο πλάνο και τονίζει τη σημασία του μινιμαλιστικού περιεχομένου μέσα. Παρακάτω μπορείτε να δείτε σαν παράδειγμα μια ιστοσελίδα μου κατασκευάσαμε σαν εταιρεία.
agapisland.gr
2.Full-Page Headers
Ο σχεδιασμός κεφαλίδων πλήρους σελίδας έχει γίνει μια από τις πιο εκπληκτικές τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων το 2021. Οι σχεδιαστές UI/UX μπορούν να δημιουργήσουν διάφορες εκδόσεις κεφαλίδων, αλλά η πιο κοινή ρύθμιση περιλαμβάνει το βασικό κείμενο ή τα κουμπιά CTA στα αριστερά της κεφαλίδας με εικόνες στα δεξιά. Παρακάτω μπορείτε να δείτε σαν παράδειγμα την ιστοσελίδα www.stepup-dc.eu
3.Κολάζ
Το κολάζ είναι μια άλλη εκπληκτική τάση σχεδιασμού ιστοσελίδων που προσθέτει περισσότερη αυθεντικότητα και μοναδικότητα σε έναν σχεδιασμό ιστότοπου, επιτρέποντας στις επωνυμίες να ξεχωρίζουν από άλλες εταιρείες στον σκληρό ψηφιακό ανταγωνισμό. Οι χρήστες λατρεύουν να βλέπουν τον σχεδιασμό αυτό κατά τη εξερεύνηση τους στην ιστοσελίδα, καθώς αυτό είναι ένα άλλο μέρος όπου μπορούν να αλλάξουν την προσοχή τους από τους συνήθεις σχεδιασμούς και να δούνε κάτι διαφορετικό. Παρακάτω μπορείτε να δείτε σαν παράδειγμα την ιστοσελίδα craftbox.gr
4.Κέρσορας διάφορων σχεδίων
Ο κέρσορας είναι βασικό εργαλείο με το οποίο εξερευνούμε και ερχόμαστε σε επαφή με το διαδίκτυο. Συγκεκριμένα στους ιστότοπους με οπτικά εφέ και κινούμενα σχέδια, μπορεί να προσφέρει μια αξέχαστη και δυναμική εμπειρία στον χρήστη. Μπορείτε να επισκεφτείτε να δείτε σαν παράδειγμα την ιστοσελίδα protonpack.gr
5.Χρήση βίντεο ως background
Η κίνηση μέσα σε ιστοσελίδα είναι εξίσου ένα πολύ συναρπαστικό χαρακτηριστικό, μπορεί να τραβήξει την προσοχή των χρηστών πάνω σε συγκεκραμένες πληροφορίες ή προϊόντα. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε ένα βίντεο πλήρους οθόνης, βεβαιωθείτε όμως ότι δεν αποσπά την προσοχή των χρηστών σας από το περιεχόμενο. Διαφορετικά, ακόμη και το πιο ενδιαφέρον βίντεο μπορεί να χαλάσει την εντύπωση των χρηστών για τον ιστότοπό σας και, ως εκ τούτου, να επηρεάσει την επιχείρησή σας. Μπορείτε να επισκεφτείτε να δείτε σαν παράδειγμα την ιστοσελίδα pedlab.gr
Ενδιαφέρεστε για την κατασκευή του δικού σας ηλεκτρονικού καταστήματος;
Πατήστε εδώ για να δείτε περισσότερους συναρπαστικούς σχεδιασμούς.