Λιανικές Πωλήσεις
Αρχική » Μηχανογράφηση » Λιανικές Πωλήσεις
PRISMA Win για καταστήματα λιανικής
Οι λύσεις της Megasoft για τις λιανικές πωλήσεις προσφέρουν όλα όσα χρειάζεστε. Γρήγορη εξυπηρέτηση στο ταμείο, προγράμματα επιβράβευσης για τους πελάτες, διαχείριση ωρομέτρησης για το προσωπικό σας, back office, ηλεκτρονικές πωλήσεις και απομακρυσμένη διαχείριση.
Εξοικονόμηση χρόνου
Κάθε επιχείρηση λιανικής βρίσκεται σε ένα συνεχή αγώνα με τον χρόνο. Να εξυπηρετήσει γρήγορα τους πελάτες στο ταμείο, να απαντά στις ερωτήσεις τους, να εφοδιάσει τα ράφια με τα είδη που λιγοστεύουν, να κάνει παραλαβές εμπορευμάτων. Οι εφαρμογές της Megasoft είναι τόσο εύχρηστες που το ανθρώπινο δυναμικό χρειάζεται μόλις λίγη ώρα για να μάθει να τις λειτουργεί. Το προσωπικό δαπανάει ελάχιστο χρόνο στο να εκτελεί τις καθημερινές εργασίες μέσω των εφαρμογών που χαρακτηρίζονται από απλότητα και ευκολία.
Σύννομη λειτουργία
Οι λύσεις της Megasoft καλύπτουν τη διασύνδεση με την ψηφιακή πλατφόρμα myDATA και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων ΑΑΔΕ. Επιλέγοντας PRISMA Win έχετε το πλεονέκτημα να προσαρμόζεστε αμέσως σε κάθε αλλαγή, αφού το λογισμικό αυτοματοποιεί 100% τη διαδικασία τήρησης των φορολογικών στοιχείων και αναβαθμίζεται έγκαιρα, ώστε να είναι σύννομο καλύπτοντας όλες τις διατάξεις των εκάστοτε νόμων. Επιπλέον, το πρόγραμμα μηχανογράφησης απαλλάσσει τον επιχειρηματία από την υποχρέωση φύλαξης χαρτιών, του επιτρέπει ανά πάσα στιγμή να διορθώσει τυχόν χειριστικά λάθη και παραλείψεις, συμβάλλει στη διαφάνεια των συναλλαγών, ενώ μπορεί να παρέχει σωστά οποιαδήποτε πληροφορία του ζητηθεί χωρίς ασάφειες και ανακρίβειες που μπορεί να του στοιχίσουν
Λύση που κερδίζει τους πελάτες
Διακρίνετε ποιοι είναι οι πελάτες σας, τι τους αρέσει να αγοράζουν και πώς. Δημιουργήστε προγράμματα πιστότητας και δώστε τους κίνητρα και ανταμοιβές που θα τους κάνουν να επιστρέφουν ξανά και ξανά. Κάθε φορά που εκδίδετε ένα παραστατικό για τον πελάτη σας η εφαρμογή συγκεντρώνει ένα πλήθος πληροφοριών που αφορούν την καταναλωτική του συμπεριφορά και τις συνήθειές του. Όλα καταχωρούνται στην εφαρμογή η οποία γίνεται μία θαυμάσια πηγή δεδομένων. Όλες αυτές οι πολύτιμες πληροφορίες που σας δίνουν τα δεδομένα σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε εξυπνότερες ενέργειες μάρκετινγκ, προσφορές και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες που θα αποφέρουν το μεγαλύτερο κέρδος και θα αυξήσουν το πελατολόγιό σας!
Η πληροφορία είναι δύναμη
Οι εφαρμογές PRISMA Win λαμβάνουν πληροφορίες από όλα τα τμήματα και όλα τα πόστα της επιχείρησης, συνδυάζουν τα δεδομένα και σας προσφέρουν έναν μεγάλο αριθμό χρήσιμων αναφορών και εκτυπώσεων για να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή τον τζίρο της ημέρας, τα best selling είδη, “τον πελάτη της ημέρας” με την μεγαλύτερη αξία σε αγορές, τον “παραγωγικό υπάλληλο” που αγαπούν οι πελάτες σας, τα τμήματα που χρειάζονται ενίσχυση σε προσωπικό, τις ώρες αιχμής, την κατηγορία ειδών που σας φέρνει το μεγαλύτερο κέρδος. Έχοντας όλη αυτή τη γνώση με απόλυτη ακρίβεια στα νούμερα μπορείτε να διοικήσετε την επιχείρησή σας καλύτερα και να πάρετε έξυπνες και σωστές αποφάσεις για το μέλλον της!
Παρακολούθηση και οργάνωση της αποθήκης
Ολοκληρωμένη παρακολούθηση αποθήκης την οποία μπορείτε να διαχειριστείτε εύκολα και άψογα ασχέτως αν έχετε έναν κωδικό στην αποθήκη σας ή χιλιάδες. Οι παραλαβές και οι επιστροφές των εμπορευμάτων γίνονται εύκολα και αυτοματοποιημένα και τα νούμερα είναι πάντα σωστά, γλιτώνοντάς σας πολύ χρόνο, ιδιαίτερα στην περίπτωση που υπάρχουν περισσότερα από 1 καταστήματα.
Καλύτερη διαχείριση του προσωπικού
Το προσωπικό, οι βάρδιες, ο χρόνος που έχει εργαστεί κάθε υπάλληλος, η ώρα προσέλευσης και αποχώρησης, οι πωλήσεις που έχει κάνει, ο μισθός που πρέπει να του καταβάλετε, συνυπολογίζοντας τυχόν προκαταβολές που έχει λάβει είναι στη διάθεσής σας με ελάχιστα κλικ. Τέλειο; Και όλα αυτά χωρίς να χρειάζεται να θυμάστε τίποτα! H διαχείριση ωρομέτρησης της Megasoft καταγράφει τα πάντα σχετικά με τα ωράρια, τις προσελεύσεις και αποχωρήσεις του προσωπικού σας, εσείς είστε απόλυτα σωστός στις αμοιβές σας και έτσι όλοι είστε happy!
Αναζητήστε τη λύση που ταιριάζει στον δικό σας τρόπο λειτουργίας
Ανακαλύψτε την οικογένεια POS εφαρμογών PRISMA Win για την Εστίαση και δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά τους
Retail
Oι αυξημένες απαιτήσεις των σημείων πώλησης για ταχύτητα και εξυπηρέτηση μεγάλου όγκου πελατών, καλύπτονται απόλυτα με τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες.
Kiosk & Retail
Η ευέλικτη και εύχρηστη εφαρμογή για τη μικρή λιανική! Ειδικά σχεδιασμένη για χρήση με οθόνη αφής, προσφέρει γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών και έκδοση αποδείξεων με ή χωρίς τη χρήση barcode.
Κάντε περισσότερα με extra διαχειρίσεις (modules)
Για να καλυφθούν οι ιδιαίτερες ανάγκες των επιχειρήσεων η Megasoft δημιούργησε επιπλέον διαχειρίσεις (Module) που προστίθενται στις POS εφαρμογές του Retail και προσφέρουν εξειδικευμένες δυνατότητες.
Παρακολούθηση διαθεσιμότητας ειδών αποθήκης και καταχώρηση νέων παραλαβών.
Δυνατότητα αντιστοίχισης απεριόριστων εναλλακτικών κωδικών ανά είδος (π.χ. Κωδικοί Barcode, Εργοστασιακοί Κωδικοί, Κωδικοί Ζυγιζόμενων, Κωδικοί Συσκευασίας, Κωδικοί Προμηθευτών, Κωδικοί Αντικατάστασης.
Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα ορισμού εκπτώσεων που θα ισχύουν κατά περίπτωση για συγκεκριμένες ημέρες και ώρες. Οι εκπτώσεις ορίζονται σε ομάδες ειδών ή σε διαφορετικές κατηγορίες πελατών, όπως για παράδειγμα το προσωπικό της επιχείρησης, πελάτες χονδρικής κ.α.
Αποκτήστε πρόσβαση στις αναφορές της εφαρμογής σας απομακρυσμένα και σε πραγματικό χρόνο μέσω internet με την υπηρεσία Report Server της Megasoft. Οι χειριστές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε οποιαδήποτε από τις ήδη ενσωματωμένες αναφορές και να λαμβάνουν το αποτέλεσμα real time, ωστόσο παρέχεται και δυνατότητα κατασκευής οποιασδήποτε άλλης αναφοράς η οποία θα αντλεί δεδομένα είτε από την εμπορική, είτε από τη λογιστική ή την POS εφαρμογή σας. Επιπλέον, μπορείτε να ορίσετε τους χειριστές που θα έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία, καθώς και να επιλέξετε ποιες αναφορές θα μπορούν να βλέπουν. Η πρόσβαση και προβολή στις αναφορές πραγματοποιείται από οποιονδήποτε τύπο συσκευής (Υπολογιστής, Smartphone ή Tablet).
Δυνατότητα παρακολούθησης εισιτηρίων εισόδου με έλεγχο ποσού ελάχιστης κατανάλωσης.
Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα επιβράβευσης των πελατών κάθε επιχείρησης, αρχικά με τη συλλογή των πόντων είτε από τα είδη της αποθήκης της, είτε από τη συνολική αξία κάθε αγοράς του πελάτη και στη συνέχεια την εξαργύρωσή τους με δώρα (είδη με 100% έκπτωση) ή με έκπτωση στο σύνολο της αξίας του παραστατικού.
Συμπεριλαμβάνει το Module Εκπτώσεις: προσφέρει τη δυνατότητα ορισμού εκπτώσεων που θα ισχύουν κατά περίπτωση για συγκεκριμένες ημέρες και ώρες.
Οι εκπτώσεις ορίζονται σε ομάδες ειδών ή σε διαφορετικές κατηγορίες πελατών, όπως για παράδειγμα το προσωπικό της επιχείρησης, πελάτες χονδρικής κ.α.
Προκειμένου να καλυφθούν οι περιπτώσεις επιχειρήσεων franchise ή επιχειρήσεων με περισσότερα από ένα καταστήματα, η Megasoft προσφέρει το module Loyalty Card Online το οποίο χωρίς να είναι απαραίτητο να υπάρχει online σύνδεση μεταξύ υποκαταστημάτων συγκεντρώνει στο cloud όλους τους πόντους του πελάτη σε πραγματικό χρόνο από όποιο κατάστημα και αν ψωνίζει κάθε φορά, έτσι ώστε να ενημερώνεται η κάρτα του με τους διαθέσιμους πόντους και να τους εξαργυρώσει σε οποιοδήποτε κατάστημα επιθυμεί! Η λειτουργία του Module προϋποθέτει το Module Διαχείριση Loyalty Card (POS) σε κάθε κατάστημα.
Μέθοδος συγχρονισμού των PRISMA Win Point of Sales συστημάτων, μέσω της οποίας συγχρονίζονται τα αρχεία πελατών, αποθήκης και κινήσεων. Η διαδικασία συγχρονισμού μεταξύ των σημείων πώλησης, εκτελείται είτε με επιλογή από τους διαχειριστές του συστήματος, είτε μέσω batch διαδικασιών που εκτελούνται αυτόματα σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα. Για παράδειγμα, από το κεντρικό, μπορείτε να στείλετε ενημέρωση στα περιφερειακά σημεία πώλησης σχετικά με την αποθήκη και τους τιμοκαταλόγους. Αντίστοιχα, από τα περιφερειακά σημεία πώλησης μπορείτε να ενημερώσετε με τις κινήσεις τους το κεντρικό. Η διαδικασία προσφέρει, μεταξύ άλλων, και τα εξής πλεονεκτήματα:
Ευελιξία ως προς τη διαδικασία μεταφοράς των αρχείων.
Εύκολη διαδικασία εγκατάστασης που δεν προαπαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις σχετικά με την βάση δεδομένων (SQL server).
Σημαντικά μικρότερο συνολικό κόστος της υπηρεσίας, εφόσον δεν είναι απαραίτητη η εγκατάσταση της Std έκδοσης του Ms Sql Server.
Μη απαραίτητη διακοπή λειτουργίας των σημείων πώλησης σε περίπτωση αναβάθμισης της εφαρμογής
Ένα εξαιρετικό εργαλείο παρακολούθησης του προσωπικού, πανεύκολο στη χρήση και με την πληροφορία κάθε στιγμή άμεσα διαθέσιμη στον σύγχρονο επιχειρηματία! Το ιστορικό ωρομέτρησης και το παρουσιολόγιο στο POS manager διαχειρίζονται και επεξεργάζονται όλα τα στοιχεία χρονοπαρουσίας του προσωπικού και δίνουν αδιαμφισβήτητα και ασφαλή συμπεράσματα! Στο ιστορικό της ωρομέτρησης μπορείτε να δείτε την ακριβή ημερομηνία και ώρα της προσέλευσης και της αποχώρησης κάθε εργαζόμενου. Το παρουσιολόγιο σας επιτρέπει να βλέπετε για τους εργαζόμενους που επιθυμείτε και ορίζοντας το διάστημα, το σύνολο των ωρών που έχουν εργαστεί, το σύνολο του μισθού που θα πρέπει να τους καταβληθεί, τυχόν προκαταβολές που έχουν λάβει και το υπόλοιπο.
Οι επιχειρηματίες εστίασης & λιανικής μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ενσωματωμένες αναφορές σχετικά με το Ταμείο ημέρας, το Ζ κ.α. και να λαμβάνουν τις πληροφορίες real time μέσω internet. Η πρόσβαση και η προβολή στις αναφορές πραγματοποιείται από οποιονδήποτε τύπο συσκευής (Υπολογιστή, Smartphone ή Tablet).